Nástroje na Zvýšení produktivity

Zvládněte toho s týmem víc

G Suite

Pracujte jako tým

G Suite je sada cloudových aplikací, do které patří Gmail, Dokumenty, Disk a Kalendář a která je určená k propojení týmů, sdílení souborů a efektivní spolupráci na projektech v reálném čase.

Google Keep

Zapamatujte si náhlé nápady

Nápad se může objevit, když ho vůbec nečekáte. K uchování těchto okamžiků inspirace je tu Google Keep, aplikace na psaní poznámek, do které si můžete spolehlivě uložit důležité seznamy, poznámky, úkoly, fotky a zvukové záznamy, které budou synchronizované do všech vašich zařízení.

Google Cloud Print

Tiskněte odkudkoli

Google Cloud Print startupům umožňuje tisknout prostřednictvím webu dokumenty, karty Chromu a další obsah z libovolného zařízení (např. počítačů, Chromebooků, telefonů nebo tabletů) na tiskárně připojené ke cloudu. Nastavení je snadné a používání je zcela bezpečné.

Skupiny Google

Komunikujte se svým týmem

Pomocí Skupin mohou startupy vytvářet diskusní fóra a kolaborativní schránky, prostřednictvím nichž mohou týmy sdílet nápady, soubory a mnoho dalšího.